29 octombrie 2013

Noutati

Pe taramul handMADEina lucrurile nu se misca atat de rapid cum mi-as dori eu. Ba, in ultima vreme, s-au incapatanat sa stea pe loc sau sa se miste "in reluare". Avusei o stare proasta, nu stiu cum altfel s-o numesc, ca n-a fost nici raceala nici gripa, ceva pe aproape, nu intru in amanunte, cert e ca m-am "odihnit" cateva zile impotriva vointei mele. Asta fix cand aveam ceva urgent de terminat. Pana la urma sper sa nu fie asa mare bai, am terminat o parte din ce mi-am propus, si de restul o sa ma ocup in continuare, ca mare chef mi-a mai venit...
Iata ce am terminat, inca un set muzical, de data asta pe langa note muzicale si cheia sol am adaugat si niste clape. Mie-mi place ce-a iesit.


Si noua mea pasiune... suporturile de creioane din materiale reciclate, doua la numar, care deja nu mai sunt ale mele...


Sanatosi sa fiti! (Va doresc si imi doresc :))

P.S. Tocmai m-a anuntat Simona ca si ei ii plac foarte mult margelele, de fapt ea le-a dorit asa, cu clape, ca sa le ia la concerte!!! Simona canta la pian iar eu ma simt onorata ca margelele mele vor fi martore concertelor ei. Mult succes, Simona!

5 comentarii:

  1. Vai cat de frumos este colierul...Absolut superb!felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mereu am admirat meticulozitatea cu care migalesti fiecare sirag de margele.
    Suporturile de creioane m-au lasat pafff, imi place ideea foarte mult, pot sa ma inspir?
    Sa ai spor in tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles, suporturile de creioane sunt atat de usor de facut si copiii atat de usor de bucurat cu ele...
      Multumesc, pentru aprecieri si urari! Numai bine!

      Ștergere
  3. Siragul este absolut minunat si sigur domnisoara care le primeste le va purta cu placere... Eu stiu ce zic :) Suporturile de creioane sunt vesele si foarte frumoase. Va pupacesc!

    RăspundețiȘtergere