18 octombrie 2013

Am pus mana pe pistol

Creioane pe birou, sub birou, pe masa la bucatarie, pe pervaz la bucatarie, pe soba de teracota, pe masina de spalat, pe masa de televizor, sub pat, in pat!?   Le strang, dau sa le pun in suporturile de creioane de pe biroul fetelor, nu incap, le indes, nu vor si pace, le imprastii pe jos... Offf!!! (Va suna cunoscut?)
Cand sa ma declar invinsa, imi vine ideea salvatoare, declar RAZBOI instrumentelor de scris! Pun mana pe PISTOL... Heeei, pe pistolul de lipit, ce credeati? Timp de vreo 20 de minute ma razboiesc cu o cutie de conserva si cu niste fasii textile ramase de la niste tricouri si blugi.


Bun asa... acum pot sa declar oficial incheierea razboiului de... 20 de minute. 
Hm, n-ar fi rau ca toate razboaiele sa se incheie atat de repede, nu ? (Si atat de frumos, as completa eu, de n-as fi ataaaaat de modesta :))

2 comentarii:

  1. Ce fain şi vesel este! L-am văzut şi pe celălalt pe Facebook şi îmi place la fel de mult.
    Cu maşina de cusut cum mai este "relaţia" ? :D Ai mai făcut ceva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt sunt doua noi pe facebook :). Iar despre masina de cusut ce pot sa zic... suntem in continuare cele mai bune prietene. Ce, nu s-a vazut prietenie la distanta. Acuma serios, am o groaza de idei dar abia apuc sa mai pun cate ceva in practica. Dar nu-i bai, o sa vina si randul masinii, nu mi-a trecut!

      Ștergere