12 aprilie 2012

A venit un iepuraș

Astăzi am primit darul de blog de la Alina  (v-am povestit eu despre cei  3 de 8).  Sper că n-am speriat bietul om de la livrări, că eu, acu' când sunt 20 de grade afară, am ieșit să-mi primesc coletul îmbrăcată cu pulovăr de lână, căciulă pe cap și eșarfă la gât. Nu, nu e frig în casă, centrala își face treaba, cred că centrala de la purtător are oareșce defecțiuni,  ce mai tura vura, sunt răcită cobză! Noroc cu jumătatea, care, dragul de el, a dat fuga de dimineață la farmacie să-mi ia Humex (cel mai eficient în cazul meu) de a și întârziat la serviciu. (Fac cinste cu o cafea când te intorci!)
Dar nu asta voiam eu să zic, despre cadou... Am avut ce studia vreo juma' de oră cu Pufoasa și Firicica, am scos totul din cutie și ne-am minunat de fiecare lucrușor. E atâta migală și sunt atâtea lucrușoare mărunțele în cutiuța Alinei că nici nu știam la ce să ne uităm mai întâi. Fetele au încercat toate ștampilele pe ce au avut ele mai la îndemână, respectiv pe mâinile lor... nu vă imaginați cum arată! Și-a adjudecat fiecare câte un ornament de Paște, sper să le și termine de decorat, poate o să le fac și ceva poze la final. Cartonașele pentru felicitări mi-au amintit de o vară în care mă apucase așa o frenezie a confecționării felicitărilor că nu mă puteam opri nici măcar atunci când îmi veneau prietenii în vizită. Îmi ceream scuze, stăteam de vorba cu ei și în același timp tăiam și lipeam și coloram, Doamne, cum m-or fi suportat? Ce să mai zic, felia de portocală uscată miroase bestial, parfumul ei se simte chiar și pe hol, o să încerc și eu să confecționez un așa "parfum de cameră". 
Dar nu vă mai zic nimic, mai bine vă las să priviți:


Mulțumesc frumos, Alina! Sărbători frumoase, să aveți și să avem cu toții!!!

8 comentarii:

  1. Cu mare drag Ina! M-ai bine dispus cu stilul tau de a scrie, din suflet si efectiv ce gandesti atunci. Citindu-te imi amintesti de cineva .... ;)).
    O zi frumoasa iti doresc si ... spor la decoratiuni!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dragute si colorate sunt! Foarte dragut iepurasul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un simpatic iepurasul asta... Merita un sac de morcovi plus o salata :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitări! Ce de minunăţii ai tu acolo! O zi faină!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am, si sunt mândră de minunățíile mele. Te pup, Catrinelule, șoricelule :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hristos a Inviat! Invierea Domnului sa va sporeasca sanatatea si belsugul, sa va implineasca gandurile si sperantele!

    RăspundețiȘtergere
  7. Adevărat a înviat! Mulțumesc de urări, Alina. Numai bine și ție!

    RăspundețiȘtergere