12 iulie 2012

Zgornită din bucătărie

Chiar în acest moment se petrece un fapt de mare importanță, nu pentru țară, ci pentru familia mea. Firicica și Pufoasa, ciripesc și se ciondănesc la bucătărie, cu ușile închise, n-are nimeni voie să calce pe acolo! Știu eu ce se petrece dar abia mâine voi vedea rezultatul. Sunt convinsă că, indiferent cum o să arate, va fi cel mai minunat tort care se există, pentru simplul motiv că l-au făcut cu mânuțele lor și l-au făcut pentru mine.
Cred că l-au terminat, aud cum se hlizesc lângă frigider, probabil că se chinuie să-l îndese acolo. Dacă o să fiu iute de picior/aparat, mâine o să-i fac poze.
Cam atât pentru seara asta... Încă nu mi-a revenit pofta de scris...

8 comentarii:

  1. tu cand ti-ai pierdut pofta de scris?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmmm, nu prea știu exact... O să revină ea pofta asta de scris, deocamdată o las în pace:)

      Ștergere
  2. Eu încă aştept pofta să revină. Felicitări fetelor pentru prăjitureală! Abia aştept pozele cu tortul tău făcut de fete. Vă pup pe toţi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pus poza cu tortul, a fost foarte bun, dovadă că a mai rămas doar o bucățică. Pupăm și noi!

      Ștergere
  3. Astept "rodul" ciondanelii :)
    Este vorba despre o ocazie din aceea, legata de varsta? Daca da, toate urarile de bine si multa sanatate!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Elly, te-ai prins, e vorba de ocazia aia...Mulțumesc pentru urări, o seară faină și ție!

      Ștergere
    2. M-am reintors sa vad daca am avut dreptate si ca sa vad rodul muncii fetelor :)
      Cu multa placere si sper ca sarbatorirea a fost un moment placut, frumos asa cum se cuvine :)
      Ma duc sa-l privesc :)

      Ștergere
    3. Daaa, m-a uns la suflet ziua asta a mea...

      Ștergere