05 iulie 2012

Ce văd eu...


... când îmi beau cafeaua pe băncuță









10 comentarii:

  1. Eiii!In curand o sa ai rosii,la cat de frumoase sunt plantele.

    Pe tine dimineata te vede soarele!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja sunt gogonele mititele. Da, ma vede soarele. Cel de dimineata e o placere, dar mai tarziu...du-re-re!

      Ștergere
  2. Vezi cum cresc legumele-n gradina. Foarte frumos! Bravo si felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le vad cum cresc. Am si mancat castraveciori, mazarica, ceapa, usturoi si salata (mai putin, ca s-au abonat vrabiutele la ea, dar nu-i bai) . Astept cu interes rosiile, ardeii si porumbul dulce (doua fire mari si late :))
      Zile racoroase iti doresc, Alina (sper ca nu gresesc:))!

      Ștergere
  3. Frumoasa priveliste. Si eu beau cafeaua afara pe scari, stand pe un ziar...Si vad si eu legumele din ghivece...ha ..ha. Al meu castravete e sussss...in copac. Am papat si eu 2 castraveti si se pare ca trebe sa ma sui in pom dupa ceilalti. Zile frumoase iti doresc si azi bem cafea cu aroma de prietenie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu aroma de prietenie sa fie!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. La tine s-au copt rosiile? La mine nu se coc deloc. Ca in niciun an...Sunt atacate de mana...si pica incepand din stadiul de floare :(
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu s-au copt roșiile dar nu par a avea vreo problemă, mi se pare că se dezvoltă normal, atâta doar că am câteva foaaaarte înalt care abia acum au câteva floricele în vârf, pe când altele care-s abia la jumătate din înălțimea lor sunt pline de pătlăgele (4-5 adică)
      Weekend plăcut (și vacanță la hotel:)) îți doresc!

      Ștergere
  6. Hihi ... m-as lauda si eu, dar nu prea am contibutii, ca soacra mea se ocupa, deci ar fi aiurea sa ma laud cu munca altuia :)
    Felicitari, arata extrem de bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu sunt mandră de mininanogradina mea ca de copiii mei, este 99% rodul muncii mele. Ăla 1%... că mai udă soțul sau fetele din când în când, dacă-i las eu, dar nu prea îi las să mă lipsească de plăcerea asta decât dacă sunt prea obosită sau... pur și simplu mi-e lene.

    RăspundețiȘtergere