13 iulie 2012

Și vouă și mie!

Eu sunt o ciudată din aia care nu face mare tam-tam de ziua ei, dimpotrivă, ar vrea să nu știe nimeni, să trecă neobservată exact în ziua asta. Așa sunt eu... 
M-am mai liniștit când am aflat că toate cunoștințele mele născute sub aceeași zodie sunt exact la fel, deci nu sunt chiar așa dusă cu pluta, sau cel puțin nu sunt singura, fac parte dintr-o mare "familie" :)
Dar uite, tocmai pentru că nu e mare brânză... vă spun că azi e ziua mea. Am petrecut-o la piscină cu o gașcă de copii, abia am intrat în casă. Primul lucru pe care l-am făcut a fost să scot tortul pe scară și să-l pozez acum cât e întreg, acesta este:




Tortul ăsta o să mi-l amintesc cu mare drag pentru că e făcut de fetele mele, este primul lor tort și e făcut pentru mine.  După cum vedeți există și o oiță pe acolo, nu știu dacă e o aluzie la faptul că eu nu reușesc să număr oi când am insomnii, mă fac că nu observ!
M-a anunțat frate-miu că trece pe la mine, așa că între două vorbe scrise pe aici am aprins focul la grătar, din trei în trei silabe mă mai ridic de pe scaun să văd dacă mașina ce-a oprit în fața porții e a lui.
Focul e nesupravegheat așa că o să o șterg de aici.
Vă pup și vă zic la mulți ani! Și vouă și mie!

27 de comentarii:

  1. La multi ani, Ina! Sa fii sanatoasa si fericita! Distractie placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani !!!
    Petrecere frumoasa xxx

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani sanatosi frumosi si fericiti Ina!!!
    Superb tortul si fac pariu ca a fost delicios (cum.. a mai ramas?:P) POate ne povestesti si noua ce reteta au ales fetele sa faca 9eu sunt foarte curioasa si le felicit pe gospodinele care ti-au facut asa o surpriza minunata).
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tortul a fost delicios, simplu si racoros, cu gem de caise. Eu am ales reteta pentru ca nu voiam sa-si prinda urechile asa de la prima incercare. Oricum am stat si eu prin preajma, m-au izgonit numai cand a fost vorba de ornat. Nu s-a mancat pana la ultima faramita pentru ca am mai avut un desert gustos, racoros (si usor de facut), banane trase in ciocolata si nuca de cocos (care au stat la congelator). Reteta de tort... poate o s-o postez cu alta ocazie, acum, sincer, mi-e cam lene s-o caut :) Multam de urari!

      Ștergere
    2. AAAAAAAAAAA .... decand imi tot propun si eu sa fac bananele alea, mereu uit, bine ca mi-ai amintit :)

      Ștergere
    3. Sunt bestiale bananele alea, și așa de ușor de făcut...

      Ștergere
  4. La mulţi ani draga mea! Să ai parte de tot ce îţi doreşti! Mai cunosc eu pe cineva care e la fel de încântat ca tine de ziua lui de naştere ;)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti-am spuuuuus eu... Multumesc de urari!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tortul este foarte frumos! Felicitari fetitelor tale! Nu stiu cati ani au, dar gestul lor, de a pregati pentru mami un tort de ziua de nastere, este un gest minunat.
    Inca o data "La multi ani!" si ma bucur ca m-am prins. Poate unde si eu, in copilarie, am facut mamei mele mereu astfel de surprize, placandu-mi la nebunie sa bucataresc si, mai ales, sa prajituresc :) In ce priveste torturile, am un cult pentru tort, pentru mine o zi de nastere nu exista fara un tort, cat de mic! :)
    Oita mie mi s-a parut a semana si cu un mic trandafir, oricum arata foarte bine.
    As dori sa postezi reteta, caci afland ca este cu gem de caise sunt extrem de interesata. Imi place enorm gemul de caise, am si eu oprajitura la care pun si acea prajitura e una dintre preferatele mele. E buna, simpla si usor de facut, ma refer la "Dintii negrului".
    Ina, sa ma faci atenta cand postezi reteta :)
    Sunt convinsa ca seara de ieri a fost o reusita! Inca o data toate cele bune.
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Elly, fetele au 9 (Pufoasa) respectiv 13 ani(Firicica) și sunt niște speciale! Normal că eu le văd prin niște ochelari din ăia cu rame în formă de inimioare și lentile roz (mai pe românește, sunt subiectivă), dar asta e, nu pot să le descriu altfel :)
      Oița este totuși oiță, mi-au confirmat ele...
      Promit să postez rețeta, dar nu în noaptea asta, că trebuie s-o caut pe la bucătărie și s-o și "bat la mașină", cam complicat la ora asta. Promit că-țí dau de veste când o postez.
      Apropos, am dat o căutare pe Goagle și la "dinții negrului"am găsit niște chestii... nici urmă de gem, dar o să mai caut mâine, poate n-am avut eu destulă răbdare.
      Weekend frumos (răcoros) și ție!

      Ștergere
    2. Deja sunt maricele. Sa-ti traiasca! Le vazusem in fotografia aceea, postata la un LIP sau WW...ca nu mai stiu. Dar erau micute atunci :)
      Cu prima ocazie cand fac prajitura, o sa o pregatesc ca o postare.
      Da, ai dreptate, se numeste ba "dinti de negresa", ba "negresa"...Eu asa o am. Cum am spus. E asemanatoare, dar am vazut vreo 4 retete si niciuna la fel fapt care m-a amuzat. O zi buna!

      Ștergere
  7. Sa traiesti mai Doamna, impreuna cu Domnisoarele si hai sa-i uram de bine si Domnului! ca fara el parca nu e cum trebe :D

    Si eu tot la fel cu sarbatoritul, imi place sa pregatesc dar nu neaparat sa fiu in centru atentiei.

    Mi-a palcut si cum ai descris activitatile adiacente scriituri, esti o persoana activa, si toate genoflexiunile cu ridicat si asezat pe scaun ... fac f bine le popou :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Andreea, deci faci parte din familia aia a "ciudațílor", nu?

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani! Sa-ti traiasca micutele gospodine si multumesc ca ma rasfeti cu delicatese si nu numai. O portie de veselie ! Si poate imi spui unde sa gasesc reteta de banane. Pupici .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Jeny! Daca ai putintica rabdare o sa postez eu cele doua retete, desi asta ar insemna sa induc lumea in eroare cum ca as fi cine stie ce mare bucatareasa, dar DUPA ce-mi desfac si eu bagajele ca abia intrai pe usa.

      Ștergere
  10. Unde-i "miercurea fara cuvinte" mai doamna, ai imbatranit si ai uitat? :))
    Mi-a placut mult initiativa asta, pe care am aflat-o de aici prin week-end, ma ambalasem ca vreau si eu si ... ieri am uitat :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Hai mai doamna, nu mai zici nimic? :)
    Ai cam tras chiulul si la "miercurea fara cuvinte" :)
    Din gradina s-a mai cules ceva? :)
    Bananele alea erau doar tavalite prin ciocolata topita si spoi congelate?

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi pare rau (de fapt e doar un fel de a spune, nu-mi pare rau deloc:)), am fost plecata, n-am avut net si de-aia n-am mai dat pe-aici

    RăspundețiȘtergere
  13. Este foarte bine sa faci tam tam, ca doar odata pe an este ziua ta

    RăspundețiȘtergere
  14. Pentru ca e aproape 13 septembrie,iti spun din tot sufletul meu de super intarziata:
    LA MULTI ANI!

    Asa un tort mi-ar place si mie,cu oita cu tot:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani și tie Angi, n-am uitat ca si tu te-ai nascut pe un 13.

      Ștergere
  15. Ziua mea e pe 12 iulie si tot asa mi-ar placea si mie ... sa treaca ziua discret, fara tam-tam, fara mese, fara sa fiu in centrul atentiei. Chiar nu stiu de ce, asa o fi soiul nostru de racusori :))
    Ce fete dragute, cum ti-au facut ele tort cu oita!
    Citesc din urma, nu te speria de raspunsul asta aparut dupa 2 ani si ceva.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce draguta esti, Maria! Eu aproape uitasem de postarea asta, dar dupa ce am vazut tortul mi-am amintit totul foarte clar.Parca si simt cum ma arde pielea de la prea mult stat la soare.
    Am putea face un partid al racilor care vor sa serbeze doar zilele altora :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce draguta esti, Maria! Eu aproape uitasem de postarea asta, dar dupa ce am vazut tortul mi-am amintit totul foarte clar.Parca si simt cum ma arde pielea de la prea mult stat la soare.
    Am putea face un partid al racilor care vor sa serbeze doar zilele altora :)

    RăspundețiȘtergere