11 iunie 2019

Ultima zi fără Rotunzi

Am vorbit de urgență cu Rotunzii, nu pentru că s-ar fi întâmplat ceva ci pentru că, mai în glumă mai în serios, mi s-a făcut observație că nu o sun personal pe Ioana. Eu n-am avut niciun motiv să nu o sun, doar că mă gândeam că fiind în așa loc mișto, de asta duce ea lipsă, de telefon de la mămica. 

Mi s-a părut mare coincidența să mi se facă o astfel de observație la doar câteva minute după ce chiar eu "m-am dat lovită" că o anume persoană nici nu sună nici nu vine în vizită. Așa că am format repede numărul copilului mic, că cine știe, poate niciodată nu vorbești prea mult cu mămuca la telefon. 

Rotunzii erau într-un parc. Carnețelul e nelipsit pentru unii...



I-am întrebat dacă l-au văzut pe Papă. Da, l-au văzut când se plimba cu papamobilul. Și aici a început să râdă Ioana, credea că a făcut tati o glumă când a zis papamobil. Nu i-a venit să creadă că exact asa se numește. 

Ecursia lor se apropie de sfârșit, o să aud poveștile pe viu când vor veni acasă. Sper sa le fi plăcut. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu