10 iunie 2019

Rotunzii cu brățări

După ce mi-am băut cafeaua în curte, acompaniată  de nelipsitul tril de păsăruici, am plecat in oraș. Dar înainte de asta am pozat o regina nopții care a inflorit.


De fapt aproape toate reginele nopții au inflorit. Jumătatea mea și-a dorit aceaste flori lângă băncuță, să ne "îmbetăm" cu mirosul lor când stăm  și noi la o cafea și la o șa-la-la... 

Am plecat în oraș înainte sa devina foarte cald, dar și așa drumul mi-a fost greu. După ce mi-am rezolvat ce am avut de rezolvat, m-am riscat iar și m-am suit într-un taxi. Taximetristul n-a mustăcit că distanța e prea mică, dar nici eu nu m-am atacat când a frânat brusc la semafor (de era să vin de-a rostogolu') când era gata-gata sa treacă pe roșu. Și nici când a greșit traseul. Și nici când a vrut să scurteze drumul luând-o pe un drum închis. Deci ne-am tolerat reciproc, zic. 

Cu Rotunzii am vorbit în fiecare zi. Le place la Roma, le-ar fi plăcut și mai mult dacă n-ar fi fost temperaturi de peste 32 de grade, dar una peste alta excursia e reușită.

Am primit poze cu Ioana plimbând un trandafir. Primit de la un necunoscut de pe stradă. Stai măi, am zis eu, cum de la un necunoscut de pe stradă? N-a văzut și necunoscutul ăla că fata e însoțită de tătâne-su? 
"Stai să vezi... Nenea ăla i-a dat Ioanei un trandafir cadou, după aia i-a pus o brățară la mână, după aia mi-a pus și mie o brățară la mână, după care ne-a cerut bani pe brățări."



Pffff... așa comerciant n-o să dea faliment. Bine ca trandafirul e frumos. 







Un comentariu: