16 aprilie 2018

Scrie mumi pe ea

Azi a fost ziua mea. Sfânta Irina. Cruce neagră, e adevărat, dar ce contează? La mulți ani! 😊

Cineva îmi reamintește în fiecare an că e ziua numelui meu, mă pupă, îmi urează toată lista și mă cadorisește cu flori și/ ciocolată și / bani, "să îți cumperi ceva frumos, ceva ce-ți place ție, că eu nu știu ce să îți iau". Știu că nu mai sunt copil ca să primesc bani de ziua mea, dar având în vedere că vorbim aici de soacra din dotare, tot un fel de copilul ei sunt, deci se acceptă o derogare,

Și pentru că de cele mai multe ori bănuții ăștia s-au dus pe te miri ce pentru casă, copii, sau mai știu eu ce altceva, ei, azi am schimbat foaia, am plecat în oraș în căutarea ceva-ului ăla frumos pentru mine. 

La noi în familie există o vorbă, atunci când ceva ți se potrivește ca o mănușă, noi zicem: "scrie numele tău pe ea".

Când probam minunăția asta de cămașă cu trandafiri fac o poză și o trimit pe grupul familiei cu intrebarea: "scrie mumi pe ea?"  Să traducem. Am vrut sa zic "scrie mami pe ea?"  dar din cauză de viteză și de lipsă ochelari, a ieșit "mumi". N-are nimic, mie îmi place cum sună. 


Am primit doar un răspuns, omu' fiind cel mai pe fază. "Da, scrie mumi pe ea." Eu ieșisem însă din magazin. Dar... cu cămășuța în traistă. Că îmi plăcea prea mult, as fi luat-o și dacă primeam trei de Nu. DA-ul meu atârna mai greu. 
Și pentru că azi am fost setată pe trandafiri, aceste șosete cu, ghici ce, trandafiri, mi-au luat mințile. A fost dragoste la prima vedere n-am reușit să rezist. E drept că nu prea știu cum o sa le asortez, dar mă descurc eu la fața locului.


Și ultimul cadou, glastra asta foarte chic cu fluture transfarent. 


Și ca să fie răsfățul complet am întrat într-o cofetărie și am mâncat amandina aia însiropată la care visez cam de o lună, de când eram la spital. N-am fost copil cuminte. Nu prea aveam voie să o mănânc pentru că încă sunt la regim, dar o dată pe an e Sfânta Irina. 

Upsi, soacra mea zice că mai urmează încă două. 



8 comentarii:

  1. Dar parcă și Ela scrie pe ea! Dacă cumva îmi găsesc, îmi iau si eu și promit să o purtăm în zile diferite și în județe diferite.
    Mă bucur tare mult că te-ai întors cu așa chef de scris!! Imi lipseau postarile tale. Pe bune!
    Te îmbrățișez cu drag!

    P.S. Soacra ta e super! Pup-o din partea mea. 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca se bucură lumea ca m-am întors, e reconfortant, recunosc.
      Cât despre cămășuță, hai că te trimit la punct fix, am luat-o din H&M. Spor la cumpărături!
      Te pup și te imbratisez, Ela, draga mea.

      Ștergere
  2. La multi ani, Irinuca! 🎂🎁🎉
    Ce noi nu avem carioca sa coloram "crucea" cu rosu? :))
    Tare faina camasa, dar sosetele m-au dat gata!
    Sa-ti traiasca mama-soacra! 🌟

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasă că e bine cu negru, că la roșu sunt interdicții d-tale ca nu ai voie aia, aialaltă...
    Da, șosetele sunt mortale și sa trăiască soacra!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!
    Pe mine sosetele m-au cuceriiiit de numa..
    O sa caut si eu...
    SI amandina cum a fost???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Da, sunt faine sosetele, le-am si purtat. Am mai fost si am mai cumparat, ca mi s-au parut dragute pentru un cadou.

      Ștergere