19 martie 2011

Stop joc!

Buna dimineata! Chiar ca-i buna. Serios, m-am trezit vesela, chiar daca din cauza asteniei de primavara (care primavara?) sau din cauze mai mult sau mai putin cunoscute avusei de curand si zile mai putin zambitoare. Sa fie concursul de vina, sa fie Maria la ale carei emotii particip si eu vrand-nevrand? Nu stiu si nici nu conteaza, sper sa tina starea asta cat mai mult. Momentan ne ocupam de concurs. Cand va fi publicata aceasta postare va fi decalarat STOP JOC, urmand ca eu sa fac lista cu participantii, sa o dau la corectat, (nu mi-am luat secretara dar sper sa am ajutor din partea personalului existent in casa, respectiv sot si copii) si la ora 11 Firicica va baga degetelele ei delicate in bolul cu hartiute si va extrage biletelul norocos. Apropo de degetele delicate ale Mariei, mereu glumesc pe seama ei, ii zic: tu esti buna de Hansel si Gretel. Daca nimeriti vreodata intr-o situatie similara cu cea din poveste, sa n-o lasi pe sora-ta sa scoata degetelul printre zabrele, ca sunteti MANCATE! Degetelele astea ale tale ar fi salvarea voastra! Daaa, stiu, am un umor cam negru uneori...



Gata, timpul pentru inscriere a expirat! Va multumesc tuturor celor care v-ati inscris, precum si celor care doar au trecut pe aici sa vada ce se mai intampla pe taramul handmadeina. Revin cat de curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu