09 martie 2011

Stati pe aproape!

Nu pot sa fac si eu o surpriza-surpriza, trebuie sa dezvalui cate ceva mai inainte, altfel nu se poate... Asta e defectul meu. Maria ma avertizeaza mereu: vezi, nu cumva sa-mi dai cadoul cu o zi inainte de ziua mea, CHIAR vreau sa fie surpriza!
Azi am fost la Plus. Va faceti vreodata cumparaturile la Plus? Eu foarte rar, doar atunci cand vreau dulciuri. Iooooi, ce dulciuri au acolo! Or mai fi si in alte parti dulciuri faine, dar acolo stiu sigur ca gasesc si dulciurele pe care nu le gasesc in alte magazine, le aleg pe spranceana, doar pe cele nemtesti. Stiu ca nu suna bine ce-am zis in fraza precedenta, dar ce sa facem daca ne-am pacalit cu dulciuri frumos ambalate in punctul de lucru din comuna Dudesti (am dat un nume la intamplare). Si apoi stiti si voi proverbul ala chinezesc sau japonez sau ce natie o fi: e prost pestele care se lasa prins de doua ori cu aceeasi momeala.
Sa revenim, am fost la Plus, mi-am umplut cosul de dulciuri si mi-am golit portofelul de a trebuit sa mai fac un drum pana acasa sa fac un "refill", pentru ca aveam de pus un colet la posta de care am uitat complet cand m-am vazut intre atatea bunatati.

Deci, pofticiosi avem, borcanele avem, dulciuri (inca mai :)) sunt, pesulele si acuarelele astepta cuminti pe masa, ce mai asteptam? Inspiratie si timp pentru pictat borcane. Desi eu m-am gandit initial la borcanelele mele doar ca la niste cadouri pe care sa le ofer cu anumite ocazii, am avut surpriza sa vad ca si altii doresc sa ofere, din partea lor, asemenea daruri dulci. Ma bucura foarte tare acest lucru si le multumesc celor care au incredere sa-si lasa cadourile pe mana mea.

Stati pe aproape, se apropie concurs siropos!

3 comentarii:

  1. Eu astept cuminte!:) Poate fac fata ....dulciurilor din borcanele tale.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sant lipit de ecran :))) nu mai clipesc...

    RăspundețiȘtergere
  3. Angi, Ninu, nici eu nu vreau sa mai intarzii mult. Nu de alta dar daca incep sa desfac pungutele si cutiutele nu mai raspund de ce-o sa se intample mai departe. Si oricat de frumos ar fi un borcan pictat, gol parca n-are farmec...

    RăspundețiȘtergere