03 mai 2018

Cea mai mare mică invenție

Cea mai mare mică invenție peste care am dat în ultimul timp este Eggtimer-ul. Nu știți ce e ăla, nu? Nici eu nu am avut idee că există așa ceva până în ziua în care o prietenă i-a dăruit Ioanei micul guguloi. Așa îi zic eu, guguloiul sau bomba de fiert ouă. Dar nu explodează, stați liniștiți.

Deci cum se folosește.

Se pun ouăle ce urmează a fi fierte într-un vas cu apă rece, împreună cu guguloiul roșu.  Vasul se pune pe foc. 


In timp ce apa se încălzește/fierbe, guguloiul începe să se decolorează dinspre margini spre interior. 

Eggtimer-ul are niște gradații cu negru și în funcție de gradația la care ajunge culoarea roșie îți dai seama cât de bine e fiert oul: Soft, Medium sau Hard. 


Spre exemplu, în poza de mai sus se vede că "roșul" s-a restrâns destul de mult, a ajuns pâna la gradația cu MEDIUM. Adică fiert mediu. Cleios cum ar veni. Pentru fiert tare trebuia să îl las la fiert pâna mai rămânea doar un punct roșu în centru.


Dar eu nu am vrut în niciun caz ou fiert tare, l-am vrut cleios, ceea ce am și demonstrat. Pardon, obținut.



9 comentarii:

  1. Oaaaaauu!
    Niciodata nu-s in stare sa fierb oul cum vreau :)), mereu uit sa cronometrez minutele, deci sa caut si eu asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul acesta am avut de Paște cele mai grozave ouă și nu mă refer la culoare. Pentru că fierbem multe odată era greu să apreciez câte minute trebuie lăsate de când clocotească apa așa că îmi ieșeau "beton". De data asta au ieșit minunate și toate-toate s-au mâncat. Și am constatat ca apa nici nu trebuie sa clocotească dacă ai pus la fiert 20 de oua într-o cratiță mare

      Ștergere
  2. Ce tare! ;))
    Si noua tot cleoioase ne plac :D. Nu-i rea inventia, nu, nu. E chiar faina :P.
    Multumim de share <3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E minunată! Si pentru copii e foarte atractiva. Ioana isi fierbe singură oușoul dimineata,pentru că știe că îi iese exact cum îi place.

      Ștergere
  3. Chiar e tare caci si mie imi plac ouale asa cum le mancati voi. Niciodata nu imi ies. Trebuie sa caut si eu smecheria aceasta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ieri ma grabeam si pentru ca voiam sa fierb doar un ou am zis ca nu are rost sa folosesc bomba. Am luat o canita mica mica in care incape doar un ou si am fiert dupa metoda veche, cu ochii pe ceas. Mi-a parut rau. Cand am inceput sa curăț oul mi s-a scurs printre degete, era aproape crud. În concluzie, graba strica treaba si daca ai un guguloi fierbăreț de ouă e păcat să nu-l folosești :)

      Ștergere
  4. Oh..dar chiar este o inventie
    Cand fierb oua niciodata nu ma uit la ceas..si pun 1 ou in plis pe care il sparg dupa un timp ca sa vad cum sunt oualele..
    Deci..inventia chiar este mare..
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut zilele trecute că exista în Kaufland, pe lângă vopseaua de ouă rămasă din perioada Paștelui.

      Ștergere
  5. Thanks for sharing your thoughts about amazon fire phone.
    Regards

    RăspundețiȘtergere