16 martie 2017

Imi vreau supa

Zilele astea am cam... exagerat. Ca sa nu zic mintit. Si din acest motiv am ajuns sa ma enervez eu pe mine atat de tare incat am hotarat sa ma descarc. Da, am mintit cand am zis ca sunt ok. Am mintit cand am zis ca ma duc la spital sa fac doar niste analize. Am mintit ca in spital totul e in regula. A fost ok pentru ca asta am vrut sa vad. E adevarat ca am dat de personal dragut, doamna doctor vindeca doar cu un zambet, aici n-am ce reprosa. Si nici alte reprosuri n-am sa fac. Decat la adresa mea. Pentru ca sunt enervanta, ma incapatanez eu sa ocrotesc pe toata lumea, copiii, barbatul, tatal, rudele, prietenii. Am ras si am facut haz de necaz, "n-am frate nimica, ma alint si eu". Pai da, eu cu perfuzia in vena dau telefoane si incurajez pe X sau pe Y pe care-l doare o masea. "Da-o naibii de perfuzie, eu ma simt grozav, tu sa ai grija de tine!"

Da stii ceva? Am obosit! Si stii ce mi-ar face bine? Sa fiu iar copil, sa ma alinte mama in stilul ala al ei mai putin pupacios, cu supa aia a ei grozava, din gaina de casa, cu taitei, pe care mi-o facea de cate ori eram bolnava. Supa cu taitei, dovada de dragoste suprema! Imi cersesc supa...

De fapt, nu-mi aduceti supa... pe mama o vreau !

23 de comentarii:

  1. Ufff... draga mea! Insanatosire grabnica! In situatii de astea nici nu stiu ce sa spun fiindca totul pare pueril, insuficient, ridicol... Sunt sufleteste alaturi de tine, de voi si daca crezi ca pot ajuta cu ceva mai mult decat cu gandul meu bun sa nu indraznesti sa eziti sa spui!!! Te pup si te imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti o scumpa, Catrinel, m-ai ajutat deja prin vorba buna :)

      Ștergere
  2. Imi pare sincer rau! Sanatate muuulta!
    Numai ganduri bune catre tine, iti trimit din tot sufletul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos de urari... Deja ma simt aiurea ca m-am vaicarit asa...

    RăspundețiȘtergere

  4. Draga Ina, iti doresc multa, multa sanatate!
    Asa-s racusorii, un pic suciti (n-ar spune, dar parca ar spune, parca se simt aiurea ca au ascuns, iar daca apuca sa spuna altcuiva decat lui X cam regreta c-au spus si-ar vrea sa dea un "undo", sa stie tot numai X si altul nu).
    Am vrut sa te fac putin sa zambesti (si eu sunt rac, desi, culmea, nu cred in zodii), nu stiu daca am reusit, dar as vrea sa-ti pastrezi firea optimista si glumeata, si-ti doresc sa-ti fie bine, si aceasta perioada mai dificila sa nu dureze mult, sa te intareasca si sa te faca mai puternica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MUltumesc, Maria, de urari! Medicamente pentru suflet si ele. Si sufletul are nevoie cateodata de "medicamente" si partea proasta e ca nu mereu ne dam seama de asta.

      Ștergere
  5. Deja imi era dor de voi,oameni pe care i-am cunosut,asa dintr-o joaca,primind bloggul cadou de la sora mea acum 7 ani,oameni pe care i-am simtit aproape ,le-am cunoscut viata (atat cat imi permitea fereastra deschisa...:) ),oameni pe care i-am indragit pentru felul lor de-a fi,chiar daca nici macar nu ne-am intalnit la o cafeluta...Multe s-au mai intamplat cu noi...Scriem tot mai rar si asta nu pentru ca nu am vrea sa fim alaturi unii de altii ci pentru ca avem probleme...sanatatea,viata sau moartea,zilele triste care prea ne-au ajuns din urma...Si pe strada mea e mult nor si parca si eu imi vreau supa...sau mai bine zis mama ,mama care imi putea alina orice durere.Si eu am obosit sa fiu puternica familiei! Pana cand pic cu totului merg cu ceilalti pe la spitale...deja mai in gluma,mai in serios, personalul de la Spitalul Judetean din Oradea ma vede ca pe una de-a lor si asta nu pentru ca mi-am schimbat meseria ci fiindca prea multe zile am petrecut prin spitale...Vreau sa treaca pata asta neagra din viata mea si sa ma bucur de ce e frumos in jurul meu,desi mi-a frica sa mai sper,parca din an in an e mai rau,mai vine o nenorocire...parca nu se mai termina cu griul vietii....Nu ma plang,doar solidarizez cu tine,Ina.Imi doresc sa te faci bine,sa-ti reincarci bateriile,sa teci la trebusoarele tale alaturi de jumatatea ta cea mare si de fetele tale dragi.
    Daca ajutorul meu ti-ar prinde bine cumva ,nu ezita sa-l ceri!
    Te pup si astept sa-mi perec timpul citind ba una ba alta din fereastra ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angi, e reconfortant sa citesc atatea ganduri bune, venite de la oameni pe care ii cunosc doar virtual. Ma simt iubita si asta e grozav. Mult bine iti doresc si soare cat mai repde pe straduta ta!

      Ștergere
  6. Multă sanatate, Ina! Sa stii că mă regăsesc în postarea ta, și eu am obiceiul să nu mă plâng de problemele mele de sănătate și nici să nu am grija de mine, iar când cad, cad destul de urat.... Ai grija de tine, pune-te și pe tine pe primul loc din când în cand. Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. :( ...ma intristezi rau. Ce pot face?

    Bolt

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt ok, sunt ok. Maine o sa fiu si mai bine. Musai. Ca am majorat.

      Ștergere
    2. Tie iti urez multa sănătate. La multi ani pentru copil si succes pe toate planurile. Petrecere frumoasa!

      Ștergere
    3. Petrecerea s-a consumat ieri, a fost super! Multam de urari!

      Ștergere
  8. Ina draga, incep prin a-ti spune ca imi pare rau ca suferi si ca daca vrei, vin eu sa iti aduc o supa, chiar o pun pe soacra-mea s-o faca, sa fii sigura ca e buna.
    Continui prin a te fellicita, totusi, pentru ca nu te lasi doborata si continui sa crezi ca vei fi bine. Asta e spiritul, chiar daca acum ai obosit. E normal sa obosesti, sa te saturi, sa vrei sa fii ocrotita, sa bolesti, sa zaci. E perfect normal si chiar indicat. Se numeste convalescenta si s-a inventat pentru simplul motiv ca nu suntem perpetuum mobile. Ni se mai termina si noua bateriile, mai ales daca ii lasam si pe altii sa se alimenteze de la ele. Asa ca ia fa tu o pauza binemeritata, cocoloseste-te, alinta-te, da-ti voie sa te plangi, sa te vaiti, sa te alinti, ca trebuie, dar nu cumva sa iti schimbi ideile, ca ele te duc pe drumul bun: vei fi bine, dar nu de la sine, ci cu ajutor si odihna.
    Deci, vrei supa? Pe bune! Iti aduc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne, Cristina, m-ai facut si sa rad si sa plang cu mesajul asta! Ai dreptate, trebuie sa fac ceva cu sentimentul asta de vinovatie pe care-l am cand incep sa dau "rateuri", mai ales cand nu le pot controla si nu-s din vina mea.
      Am luat masuri, sa stii, gata cu bravada, ma vait. Mi-a fost rau, am luat masuri, am fost la medic, spital, am facut si fac tratament, totul merge spre bine. Problema e ca treatamentul e cam dur, pe de o parte imi face bine, pe de alta are efecte adverse care ma secauiesc de puteri. Na, ca am zis-o. Nu mai am putere. Nici de facut curatenie, nici mancare nici prajituri, nici de a fi o gazda vesela si primitoare. Ok. punem totul pe hold si reluam aceste activitati cand ies din "service" gata reparata, vopsita si cu rezervorul plin. Pana atunci, vreau sa fiu rasfatata asa cum si eu am rasfat pe altii. Hai ca fac progrese, nu?

      P.S. Multumesc mult pentru supa pe care te oferi sa mi-o aduci. Consider ca am primit-o deja, virtual, si mi-a facut bine, binedispunandu-ma. Esti tare draguta!

      Ștergere
  9. Ca sa spun adevarul-adevarat, ca tocmai am hotarat sa nu mai exagerez, sunt inspre bine. Multumesc, Luiza!

    RăspundețiȘtergere
  10. Faci progrese, da, e bine. Sper sa-ti fie si mai bine si-ti va fi, ca meriti :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Insanatosire grabnica! Mama e cea mai buna, clar, dar poate te ajuta partial si printesele tale. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii tu, printesele sunt printese... Nu prea au fost cooptate la treburile gospodaresti (greseala mea). Dar face omul niste fripturi... :)

      Ștergere