23 septembrie 2016

Avem pisoic

Ei bine,  prin vot democratic s-a decis: adoptăm o pisicuță! A fost si o abținere, dar prin metode specifice stiute de partea feminină a familiei,  majoritară de altfel,  votul  s-a transformat in "biiine, puteti să vă luați pisică,  dar cu anumite condiții"... Sigur, orice, nouă nu ne e greu să respectăm condiții.

1. Pisoicu stă afară.
Normaaaal! ! 






2. De dormit doarme intr-o cutie,  pe hol,  până amenajăm altceva.
Da, sigur! 



3.  Interzis la birou, la calculator.
(Adevarul e ca nu e sanatos sa stai cu ochii în calculator la așa o vârstă fragedă) Deci,  nicio problemă! 






Așa arată Charlie acum,  după ce s-a mai împiciorogat, ca să  zic așa (o exista cuvântul ăsta?  L-am auzit în copilărie pe la țara mea,  tre' să caut pe Google)   ☺



După  cum se vede,  noi suntem niște fete de cuvânt,  respectăm cu strictețe conditiile,  martore ne sunt pozele de mai sus,  da,  să ne punem fundă roșie zic,  să nu ne deoache lumea. 
Miau! Mi-au la revedere de la voi! :)

P. S Corect este să mentionez că si persoana care s-a abtinut de la vot, persoană importantă,  nu spui cine,  este acum la fel de căzută in cap după pisoic.  Si ca sa citez,  "m-ati lucrat voi pe la spate cu pisica asta,  dar nu imi pare rău"  Răspuns : Lasă tati,  n-o lua chiar așa, consideră și tu că ți s-a făcut un bine cu forța ☺☺☺





25 de comentarii:

  1. ce dulce e! sa va traiasca si sa va aduca mai multe bucurii decat suparari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Maria! Eu nu am fost niciodata vreo indragostita de pisici, dar se pare ca m-am cunosc eu pe mine destul de putin, acum sunt lesinata dupa ghemotocul asta. Chiar ne-a adus bucurie. Zi buna sa ai!

      Ștergere
  2. Vaaai ce frumoasa e poza cu labutele pe gura, cum dorm ei. Nici mie nu-mi palc matzele, dar stiu ce isneaman sa te indragostesti de una:)), cand l-am primit pe Shuba ma grabeam acasa sa nu stea pisicul singur. Sa il stapaniti sanatosi si sa va faca zilnic sa zambiti:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E pericol mare cu pisoii ăștia. Eu ma topeste cand se aseaza sa doarma pe picioarele mele. Mi le incalzeste. Eu n-as dormi pe asa "congelator" nici sa ma bati. Uite, acum am si calorifer, poftim. ☺

      Ștergere
  3. E simpatic Charlie si m-a amuzat articolul tau :)) M-am prins din start cine s-a abtinut de la vot :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E, e simpatica "maimuța". Si cu votul... asta e, majoritatea decide, si cand toata lumea recunoaște ca decizia a fost una bună, e perfect.

      Ștergere
  4. Vai, ce mutriță drăguță are! Se râde mult cu un animăluț pe-aproape, nu-i așa?
    Dacă el e Charlie, înseamnă că voi, fetele, sunteți "îngerii lui Charlie". :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e vesel cu o pisicuță jucăușă în casă. Eeeei, chiar nu ma gandisem la "Ingerii lui Charlie"... Ar putea fi o bruma de adevar daca ne gandim ca a fost abandonat la nastere, ca sa zic asa.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. "Charlie's Angels" :))) (tare, Ella!)
      Ina, e filmul ala din anii '70, cu trei fete care erau detectivii lui Charlie. Chiar ca "ingerii lui Charlie" se potriveste la propriu si figurat :))

      Foarte simpatica descrierea "situatiei" cu pisoicul. :)))

      Ștergere
    4. Imi aduc aminte de existenta unui asemenea film, dar sa mor de-mi amintesc ceva despre el. Eh, tre' sa facem niște căutări sa reîmprospătm memorie ☺

      Ștergere
  5. Ha, ha! Minunat acest nou membru al familiei!
    O sa fiti mereu veseli, ca nu se poate altfel!
    Jocuri frumoase va urez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e mare veselie cu pisicul prin preajmă.
      Numai bine si tie, daraga Suzana!

      Ștergere
  6. Eu stiu de ce se bucura "minoritatea" de aceasta achizitie...daca mai adunati pe langa voi inca in "masculin" minoritatea devine egalitate...:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paaaaai, nu prea e așa... Charlie e si ea tot fetiță. Si eu am crezut că e nume de băiat dar mi-au explica fetele că nuuuuuu, daca nu e cu y la sfârșit nu e nume de baiat. Deci inegslitatea se tot adâncește. Bucuria se explica doar prin faptul ca "creatura" e intradevar jucăușă si simpatica. ☺

      Ștergere
    2. Charlie e o forma de alint in special pentru Charles, care e nume de baiat (ex: Charlie Chaplin, Charlie Sheen) si mai putin pentru nume de fete. Si Charlie din "Charlie's Angels" era barbat. Daca pisicul e fetita atunci e o Charlie de la Charlotte :D
      Sau ar mai fi "Carly" care e sigur doar nume de fetita, dar nu are acelasi farmec. "Charlie" e mult mai jucaus, asa cum pare si pisicul, de altfel.

      Ștergere
    3. Da, da, așa mi-au explicat și fetele când le-am zis că e cam de băiat numele, cică e Charlie de la Charlotte. Mie mi-e totuna, si așa când o strig zic: Cearlițo, unde ai dispărut? ☺

      Ștergere
  7. “Le temps passé avec des chats n’est jamais du temps perdu.”
    -Sigmund Freud

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumooos! Chiar asa, doamna Marta, e timp castigat, daca mi-e permis sa completez ☺

      Ștergere
  8. ce minune de pisoic jucaus! Sa va fie de bine coabitarea noului Print :)

    RăspundețiȘtergere
  9. E o frumusete de pisicuta! Sa va bucurati de ea pentru mult mult timp!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e foarte simpatica si jucăușă si iubitoare. Multumim, Vslentina!

      Ștergere