27 ianuarie 2013

Ultima zi

Salutare!  Înscrierea pe listă a iubitoarelor de mărțișoare se apropie de final. Pentru că sunt o persoană ocupată (a se citi aiurită... tot timpul uit pe câte cineva), mi-am rugat cele doua "secretare" să întocmească lista  de înscriere. Așadar Firicica a adunat datele, Pufoasa a corectat lista și iată care sunt persoanele ce s-au înscris până acum (vă reamintesc, lista este deschisă până azi 27.01.2013, ora 24, înscrierea se face printr-un comentariu la postarea Intrebare simpla)

Danangib
Angi
Copilarim
Foto de inginer
Cristina
Catrinel
FoamBubbles
Simf
Blogul lui Jeny

La postarea aceasta vă rog să trimiteti adresele voastre, promit să nu fac publice comentariile!

12 comentarii:

  1. Danangib, Cristina, Catrinel, am primit mesajele voastre. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Copilarim, Simf, am si adresele voastre, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Haaa, Elly, știam eu că ești purtătoare de "mărunțiș"...Nu e prea târziu, trimite adresa (n-o să fac public mesajul!)

      Ștergere
    2. Elly, am primit si adresa ta, e in regula!

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foto de inginer am primit si adresa ta, multumesc! Pot sa-ti trimit adresa, o sa intru pe blogul tau, las adresa, dar, pls, nu publica mesajul.

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) ...gata !!!... notat...noapte buna !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. am ajuns târziu, nu-i aşa?
    îmi pare rău :(
    weekend plăcut şi spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anastasia, uite,să zicem că abia azi se încheie înscrierea, trimite-mi adresa te rog.

      Ștergere