20 iunie 2012

Miercurea fara cuvinte


Pozat acum trei zile în geamul unui magazin :)

8 comentarii:

  1. Eu sunt curioasa daca si clienti sunt pe masura rezistenei persoanei dispuse sa moara la datorie ;) :))
    M-a amuzat.
    O seara faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt, sunt rezistenți clienții (cât am apucat eu să văd). Am impresia că patrono-vânzătorul a pus afișul cu un scop precis: "băi, dacă vezi că am închis înseamnă că dorm, du-te de-ți ia șprițul din altă parte, hai valea!"
      Magazinul acela este unul universal unde găsești cuie, bulion, pâine, crătiți, țigări, haine, poți să dai cu tacul într-o bilă și să bei, la botul calului, o bere. Deci de lipsă de clienți nu cred că se poate plânge.
      O zi faină să ai și tu!

      Ștergere
  2. "Patronul" nu este doar sincer... :)) este si absurd si prost si nebun! Macar nu i se poate reprosa ca nu si-a prevenit eventualii cumparatori sau eventualul angajat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Patronul este și unicul angajat. A avut și el un vis, să-și construiască magazin în jurul casei și a reușit. Da, chiar așa, și-a făcut magazin cu etaj, păstrând casa în interior. Pe mine mă umfla râsul de câte ori treceam prin zonă și vedeam acoperisul casei în interiorul construcției care se înălța spre cer.

      Ștergere
  3. Mi se pare suuper !!! Asa se castiga clientii, stai pana cand ti se face somn. Bacaniile satesti de mai de mult erau particulare si omul statea in magazin de dimineata de cand se trezea pana seara cand se culca... Si daca aveai o urgenta mergeai si il trezeai din somn si te servea si noaptea :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai cam asa face si nenisorul asta...

    RăspundețiȘtergere