13 septembrie 2010

Regula lui cincizeci

Hai sa va spun. In vara asta n-am mai scris pentru ca nu am fost OK. M-am apucat de cateva ori sa insir cuvinte dar m-am oprit la timp cu intrebarea urmatoare: ce fac eu domnule aici? Ma vait? Nu se poate asa ceva.
Acum vin de la scoala, un copil l-am dus pe celalalt l-am luat. Incepe dansul, Pufoasa de dimineata, Firicica dupa-amiaza. Imi da dureri de cap si-mi creeaza o stare de disconfort inceputul asta de scoala, dar nu vreau sa enumar cauzele. O sa astept sa vad intai ce se intampla mai departe. Cred ca am sa-mi aplic si mie regula lui 50. Aaaah, nu v-am zis-o? Am constatat eu la un moment dat ca prea ma agitam ca o musca-ntr-un borcan de cate ori imi ziceau fetele, mai ales Ioana, "mami, ma doare urechea" sau "mami, ma doare stomacul". Eu saream sa vad ce-i cu urechea, cautam termometrul sa vad de are febra dar pana ma intorceam eu, in 90% din cazuri imi zicea: "aaaah, pai gata, mi-a trecut". Asa ca... am inventat regula lui cincizeci. Cand incepe sa le doara ceva trebuie sa numere pana la cincizeci inainte de a da alarma. Daca dupa ce au terminat de numarat inca le mai doare, atunci da, trebuie sa ma informeze, sa vedem ce masuri luam.
Buna regula, nu? Trebuie sa vad cum reusesc sa mi-o aplic si mie si s-o extind si la altfel de dureri in afara celor fizice, pentru care, slava domnului, mai exista inca antinevralgic, nurofen si alte "buline" d-astea.

4 comentarii:

  1. salut!ai un premiu virtual pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu trei la scoala. Una in clasa intai, una in cls a treia si una intr-a sasea. Cam intuiesc de ce te iau durerile de cap. Probleme cu invatatorii, sistemul & Co? Un an usor si fara probleme va doresc atunci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mirela, multumesc mult pentru premiu! Intotdeuna ma iau prin surprindere premiile astea, pentru ca, sincer, nu consider ca merit vreun premiu. Dar daca tu esti de alta parere nu pot decat sa-ti multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Isabela, esti mai bogata decat mine. Eu am doar doua fete...
    Un an bun iti doresc si tie si fetelor tale.

    RăspundețiȘtergere