07 mai 2010

Tricouri mici pentru pitici

Duminica ne pregatim iar de petrecere. O prietena de-a Ioanei implineste 8 ani. Pai ce sa facem, ce sa facem? Printre altele... pictam tricou. Zis si facut. Tricoul e gata, a trecut de C.T.C., care C.T.C. vrea si el unul. (Ioana vrea si ea ceva similar). Facem. Nu stiu cand, anul asta pana-n Craciun...
Pentru ca am gasit tricouri de copii de foarte buna calitate, albe si galbene, m-am aprovizionat bine si acum putem sa onoram comenzi (stiti ca nu-mi place cuvantul asta, da? dar n-am gasit inlocuitor) pentru cadouri de 1 Iunie si nu numai. Modelul poate fi al meu, al vostru sau chiar al copiilor (puteti sa-mi trimiteti un desen facut de prichindel si eu sa-l asez frumos pe tricou).
Primul din seria "Tricouri mici pentru pitici", Printesa Maria, voila:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu