01 februarie 2010

Ziua de maruntis

Imi aduc aminte cu drag cum m-a intrebat Maria, acum cativa ani, "cat mai e pana la ziua de maruntis?". Am crezut ca vrea sa-i dau niste banuti, niste monede. "Nuuu, cat mai e pana la ziua in care dam si primim martisoare?"
Acum iar sunt interesate fetele de "ziua de maruntis", dar in alt fel, vor sa faca ele singure martisoarele. Eu, sincera sa fiu, nu prea voiam sa migalesc la martisoare, nu stiu de ce, poate pentru ca lumea nu prea mai poarta si, in orgoliul meu, n-as prea vrea sa muncesc la ceva ce va ajunge in minutul urmator intr-un sertar. Bineinteles nu aveam de gand sa las "ziua de maruntis" fara sa fac ceva pentru ea, dar imi propusesem sa fac brose, unicat, v-am mai zis eu ca de ceva vreme am un chef nebun de brose. Numai ca mi-am schimbat planurile in momentul in care a venit Ioana cu o lista cu toate persoanele carora are in intentie sa le dea martisoare, facute de mine bineinteles. 27 numai pentru ea, ca lista era deschisa si pentru Maria. Atunci am hotarat: anul asta facem impreuna martisoare! Cel mai usor mi s-a parut sa facem ciresele, iubesc ciresele. Am lucrat aseara impreuna vreo patru ore. A fost nostim... Cireselele abia le-am copt, o sa le postez cand vor fi gata-gata.
Pana atunci... din cerceii dansati (dupa care eu una ma topesc)... Frumoasa din padurea adormita

Cercei din ceramica, colaj, vopsele acrilice, model pe ambele fete, accesorii metalice argintate -15 lei -disponibili

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu