24 ianuarie 2010

Iubesc duminicile

Saptamana asta am facut numai fulare. Aseara am terminat si al doilea fular ce o sa vada Italia si am fost foarte bucuroasa. Dupa ce am defilat putin prin casa cu amandoua la gat, mi-am dat seama ca am pierdut momentul, nu e cazul sa fac poze pentru ca blitz-ul omoara culorile. Am agatat fularele intr-un loc vizibil, sa le mai pot studia din cand in cand. Am zis: acuma am un chef nebun sa fac brose, gata cu fularele. Numai ca imi venise o idee de fular un pic mai altfel in timp ce lucram la ultimele doua, asa ca am zis hai sa mai fac doar un ciucure sa vad daca e buna ideea. Si uite asa am facut eu ciucuri aseara pret de vreo trei filme. Imi plac filmele americane ca pot sa lucrez in timp ce ascult ce se intampla pe ecran, mai arunc din cand in cand un ochi, ca in rest inteleg oarecum ce se vorbeste, impuscaturile n-au nevoie de traducere...
Acum ma pregatesc sa fac un drum, sper sa nu fie cu peripetii, recunosc am ramas cu o oarecare "retinere" fata de masini de cand cu accidentul. Chiar ma gandeam alaltaieri cand traversam, pe trecerea de pietoni bineinteles, ca nu m-ar fi deranjat absolut deloc sa am un gat de bufnita, adica sa mi-l pot roti la 360 de grade asa, cel putin pe trecerea de pietoni, sa vad de unde naiba mai rasare o masina.
Gata, trebuie sa plec, sunt asteptata la masa. (Corne pregateste masa duminica.) Iubesc duminicile!

2 comentarii:

  1. Frumoase sunt fularele tale!:)
    Cred ca ti-am mai scris, si noi lucram, dar fiica mea e in sesiune si nu are cine posta ultimele lucrari.Daca vrei sa vezi ce facem noi, iti criu adresa:www.mariahera.ro.
    Mergi in Italia, in vizita sau doar fularele pleaca? Oricum iti doresc "drum bun" si spor la lucru.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc haramariana!
    Am remarcat lucrurile facute de tine cu mult timp in urma pe breslo (www.mariahera.breslo.ro, nu-i asa?)
    As vrea eu sa merg personal cu fularele in Italia, dar din pacate pleaca singure...

    RăspundețiȘtergere