17 decembrie 2009

Multumesc, Spiridusule!

Sunt obosita si multumita. Am facut ceva drumuri. Am daruit o "bucatica" din ce aveam de daruit. Restul asteapta pe masa. Mi-e teama sa nu fi uitat pe cineva. E magic ce se intampla. Am pus suflet in ce-am facut si nu-mi pare ca m-am risipit. Daruiesc dar de fapt primesc.Primesc multa bucurie in schimb. Ma incarc cu bucuria asta si totodata capat certitudinea ca fac ceea ce trebuie. Astazi m-am intrebat: este oare o coincidenta ca ceea ce daruiesc se asorteaza perfect (la momentul respectiv) cu tinuta celei careia ii daruiesc? Parca un spiridus nevazut m-ar ajuta sa fac cadoul potrivit la momentul potrivit. E placuta asenzatia asta.
Multumesc, Spiridusule! Stai prin preajma ca mai am multe de oferit.

2 comentarii:

  1. Asa lucruri frumoase !!!!
    Sigur te ajuta mai multi spiridusi!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa cred si eu si sunt recunoscatoare pentru asta.
    Angi, sa nu ma pacalesti, am intrat de 3 ori azi sa-ti vad pozele...

    RăspundețiȘtergere