07 noiembrie 2009

chiar mi-am revenit

Da, n-am exagerat zilele trecute, chiar mi-am revenit, dovada stau micile migaluri pe care le-am realizat. Unele sunt pozate, altele nu. Aparatul imi da mult de furca, s-ar putea sa ma supar si sa renunt la serviciile lui, nu vrea si pace sa redea verdele verde, turcoazul turcoaz. Exact bijuteriile care-mi plac cel mai mult si cu care ma mandresc cel mai tare ies atat de sterse... Asta e, cand "s-o coace" o sa avem alt aparat...
Mi-am propus sa stau mai putin in fata calculatorului si mai mult la masa de lucru, ca vine Craciunul si... normal... sunt multe cadouri de facut. Nu mai vreau sa repet experienta de asta vara cand am facut cadouri prietenilor, de zilele lor, lucruri cumparate de prin magazine. Dupa ce i-am vazut frematand de nerabdare sa despacheteze cadourile i-am vazut dezamagiti ca nu era ceva facut de mana mea. Asta m-a intristat pe de-oparte, fiindca n-am fost la inaltimea asteptarilor, dar m-a si bucurat, inseamna ca sunt dorite si apreciate cadourile confectionate de mine.
Si cum vorba multa e saracia omului, o sa scurtez cat se poate aceasta postare, dar nu inainte de a va spune ca am trecut iar pe la UPC, sa-mi platesc netul bineinteles. Si am fost incantata sa vad ca doamnele si domnisoarele nu mai purtau tricourile acelea negre pe care scria " I do what i want when i want". Aveau acum niste tricouri rosii pe care nu scria nimic. Bun si asa, desi era interesant sa am si eu ce citi pana imi vine randul... Cand am ajuns aproape de doamna casiera am vazut ca avea si ea, ca si suratele ei, un ecuson pe care scrie: "Trei luni gratuit". Na belea, alta acuma... Data viitoare cand mai trec pe acolo o sa ma duc in audienta la sefu' al mare sa-l rog, cand mai pune ceva inscrisuri pe tricouri, sa puna undeva mai jos, cu asterisc eventual, si explicatia textului, sa inteleaga tot omul si sa nu mai existe dubii in privinta intelesului exact al propozitiei.

2 comentarii: