17 august 2009

Pareri

Asta trebuie s-o povestesc... m-am abtinut destul. Asa ca o introducere, fiecare tricou pe care-l pictez are povestea lui. Intr-o zi am zis: ia sa vad cam ce intelege lumea din tricoul (maieul) mov-roz-inchis? A fost foarte interesant... Singura care a ghicit exact-exact, si din prima, a fost Maria care a exclamat: stiu, stiu, nu-mi spune, e o pasare care imprumuta niste petale de la o floare si si le pune pe ea. Da, asta era ideea, ca floarea voia sa zboare iar pasarea ar fi vrut sa se transforme intr-o floare.
Cum spuneam, singura care a ghicit a fost Maria. Nici nu se putea altfel, nici nu ma asteptam sa nu inteleaga ea din prima, Maria sunt Eu, cea de acum... 100 de ani, asa de tare semanam.

Restul lumii... unii mai pe aproape, altii la ani lumina. Cel mai tare m-a amuzat... hai ca nu-i dau numele ca se supara ca dau din casa, care a vazut pe tricou un dragon care sufla foc catre Zana Maseluta.
Dar are dreptate, gandesc eu prea abstract...

5 comentarii:

  1. Tare frumos tricoul, sa-l purtati sanatoasa ! se vede ca e facut cu dragoste si de profesionist desavirsit .

    Ps. faceti si la comanda ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult! Maieutul nu e pentru mine. Fac si pe comanda, cu conditia sa gasesc tricoul potrivit. Arunca-ti un ochi aici: www.handmadeina.breslo.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Aici ma recunosc vinovat :), eu am vazut o printesa transformata in cocor de o vrajitoare rea, asa ca a mers la o vrajitoare buna si aceasta i-a zis ca atunci cind isi va face o hainuta toata din petale de margareta se va transforma la loc in printesa :)

    Ps, Nu era vorba de virsta, eu ma adresez cu d-voastra chiar si d-soarelor de 16 ani, asa am fost invatat sa fiu politicos :)

    Ps 2. as avea si eu o comanda :( dar nu stiu cum sa luam legatura, adresa mea e: juneflorin@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand pasarea viseaza indeajuns de mult la acea floare, a si devenit una cu ea!...
    Frumoase creatiile tale, Ina, admir ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere