02 octombrie 2008

I'm back

Am lipsit ceva vreme... Dar n-am stat degeaba. Recunosc ca am avut si niste momente "amortite", dar bine ca s-au dus. Numai frigul e de vina. Sau si el...
Eu imi vreau vara inapoi. Da, deja sunt nostalgica, asta se vede si in felicitarile mele care nu mai sunt asa trasnite, sunt mai cuminti, mai cu dor de vara.
Ah, au aparut si "micutii". Cei mai harnici, Ding si Dong au facut deja cunostinta cu florile toamnei. Ding si Dong, primele papusele dintr-o serie luuunga, lunga de tot. Fratiorii lor asteapta mici finisaje, nu vor sa faca primul pas in societate asa... oricum.
Ah, da, si mai e si Alba ca Zapada. Esarfa asta a fost o mare provocare pentru mine. Stiam ca pot pune pe panza flori, frunze, fluturi, gargarite, etc. Dar personaje? Cat de fidel poti sa redai un personaj daca ai la dispozitie doar ata si ac? Raspunsul e simplu, dar te las sa-l afli tu.
Ma intreaba lumea cum stau cu "maruntisurile" facute din lut si fimo. Mi-e si frica sa mai vorbesc despre asta. Am devenit superstitioasa dupa ce, scriind aici despre brelocul fratelui meu, am avut surpiza ca dupa ce l-am pictat si finisat sa obtin o monstruozitate. Am tot incercat sa indrept lucrurile, ideea era buna, imi placea, dar ce a iesit... a ajuns la gunoi. Deci, bine ar fi sa nu mai comentez despre lucruri care nu sunt terminate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu